Program vzdelávania
Tvorenie digitálneho vzdelávacieho obsahu
Aktualizačné vzdelávanie vytvorené v súlade s § 90d ods. 12 zákona č. 138/2019 Z. z.
o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, obsahové zameranie:
(oblasť digitálne zručnosti)
Na vzdelávaní učiteľ získal nové vedomosti a zručnosti v realizácii zážitkového vzdelávania a prehĺbil si vlastné digitálne kompetencie prostredníctvom používania nových prístupov a online nástrojov. Cez praktické aktivity sa učiteľ naučil vytvárať kvízy na platforme Kahoot, tvoriť interaktívne úlohy cez aplikáciu EducaPlay, spoznal možnosti rozšírenej reality, naučil sa vytvárať puzzle v prostredí Jigsawplant a zdieľať učebné materiály v online prostredí aplikácie Padlet. Na vzdelávaní si učiteľ prehĺbil a rozšíril nové vedomosti a zručnosti pri práci s interaktívnou tabuľou a využitím softvéru Activinspire. Krok po kroku si prešiel základy práce so softvérom, zoznámil sa s nástrojmi softvéru, naučil sa využívať Knižnicu zdrojov - tvorenie pexesa, či mozaiky. Naučil sa pracovať so zvukovými súbormi a videom a upravoval jednotlivé objekty pomocou zmeny ich vlastností. Pracoval s KONTAJNEROM a prepájal jednotlivé nástroje na vytváranie pokročilých aktivít. Súčasťou vzdelávania boli praktické aktivity a úlohy – krížovky, výukové kartičky, hľadanie slov, časová os, Vennov diagram a mnohé ďalšie.